روش های ایجاد انگیزه

امروزه با وجود جاذبه های بیرونی و ضعف انگیزه های معنوی، مخاطبان ما به سختی حاضر می شوند در جلسات سخنرانی بنشینند و به سخنان سخنران گوش دهند.

یکی از مباحث مهم در روش شناسی سخنرانی دینی ایجاد انگیزه در مخاطب است.

کتاب روش های ایجاد انگیزه که چهارمین مجلد از سلسله کتاب های روش شناسی سخنرانی دینی می باشد در سه بخش  روش های ایجاد انگیزه ی ابتدائی، روش های ایجاد انگیزه میانی و روش های ایجاد انگیزه پایانی به مباحث ایجاد انگیزه می پردازد؛ روش هایی که هرکدام تأثیر ویژه ای در ایجاد رشد و ارتقاء انگیزه مخاطبان خواهند داشت.


روش شناسی سخنرانـی دینـی انگیزه ,ایجاد ,شناسی ,سخنرانی ,ایجاد انگیزه ,سخنرانی دینی ,شناسی سخنرانی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

روزهای آبی و مشکی زندگی ما aldoqqbefu0 accueil تخفیفان خريد رنگ اسپری موی سر موقت زنانه دخترانه پسرانه مردانه 2020 تا دیر نشده خرید کن عسل جوان